با رشد روز افزون استفاده از اینترنت و وبسایتها به عنوان ابزاری برای انتقال اطلاعات، انجام خریدها و خدمات، بهینهسازی […]
لینکسازی در سئو چیست؟ لینکسازی در سئو به فرایند ایجاد و مدیریت لینکها به وسیلهی سایر وبسایتها با هدف افزایش […]
تحقیقات نشان داده که اکثر سایتهای ایرانی توجه زیادی به سئو صفحه درباره ما از خود بروز نمیدهند. هنگامی که […]
کرال باجت یا بوجه خزش چیست؟ عبارت “کرال باجت” (بودجه خزش) یا به انگلیسی “Crawl Budget” به مفهوم تعداد منابع […]
الگوریتم پیج آتوریتی چیست؟ الگوریتم پیج آتوریتی یا PageRank یکی از اصلیترین الگوریتمهای استفاده شده توسط گوگل در فرآیند رتبهبندی […]
دوست عزیزم در این مقاله به صورت کامل به موضوع ( لینک شکسته چیست ) پرداخته ایم. اگر شما علاقه […]
لانگ تیل کیورد چیست؟ لانگ تیل کیورد ها (Long Tail Keywords) یا همان کلمات کلیدی دنبالهدار، عبارتهایی هستند که شامل […]
محتوای تاپیک کلاستر چیست؟ محتوای تاپیک کلاستر یا محتوای خوشه ای (Topic Cluster) یک روش استراتژیک برای سازماندهی و ارائه […]
تقویم محتوایی تقویم محتوایی (Content Calendar) یک ابزار استراتژیک است که برای برنامهریزی، سازماندهی و مدیریت محتوا در روند بازاریابی […]
Core Web Vitals چیست؟ Core Web Vitals یک مجموعه از پارامترهای مربوط به عملکرد و تجربه کاربری وب است که […]
Removal چیست؟ در مفهوم عمومی، Removal به معنای حذف یا برداشتن چیزی است. اما در مورد سئو و سرچ کنسول […]
یکی از عوامل کلیدی در بهبود رتبهبندی صفحات وب در موتورهای جستجو ، ساختار مناسب URL است. ساختار URL مناسب […]