مقالات تخصصی سئو

تکنیک های ساخت لینک با روش کلاه سفید برای سال 2023

تکنیک های ساخت لینک با روش کلاه سفید برای سال 2023
آنچه در این مطلب خواهید آموخت

ساخت لینک های کلاه سفید (White Hat) یک استراتژی پایدار و اصولی برای بهبود سئو و جذب ترافیک وبسایت است.

آیا برای رتبه بالاتر در جستجو بک لینک می سازید؟ عالیه. اما آیا این کار را به روش کلاه سفید انجام می دهید؟

گوگل، دائماً کارهایی را که مردم برای بالا رفتن از نردبان و دستیابی به دید آنلاین بیشتر انجام می دهند، تماشا می کند.

اگر تشخیص دهد که از تاکتیک های کلاه سیاه ناعادلانه برای رتبه های بالاتر استفاده می کند، حتی اگر عمداً این کار را انجام ندهید، سایت شما را جریمه می کند.

در حالی که جریمه موتور جستجو موانع زیادی را در این مسیر ایجاد می کند، رتبه های پایین تر بزرگترین آنها هستند.

من مطمئن هستم که این آخرین چیزی است که صاحب وب سایت می خواهد.

روزهایی که فقط تعداد بک لینک ها مهم بود گذشته است. از به‌روزرسانی پنگوئن تا آخرین به‌روزرسانی هرزنامه لینک، گوگل همچنان بر اهمیت کیفیت لینک به کمیت تأکید می‌کند.

بنابراین، اگر می خواهید گوگل به سایت شما با رتبه های بالاتر پاداش دهد، وقت آن رسیده است که به لینک بیلدینگ کلاه سفید روی بیاورید.

لینک بیلدینگ کلاه سفید فرآیند ایجاد بک لینک به روشی اخلاقی بدون نقض دستورالعمل های گوگل است.

آیا برای یافتن تکنیک های کلاه سفید برای ایجاد بک لینک آماده هستید؟ بیا شروع کنیم.

در این مقاله، به بررسی روش‌های اثربخش ساخت بک‌لینک‌های کلاه سفید می‌پردازیم که به شما کمک می‌کند رتبه وبسایت خود را در موتورهای جستجو ارتقاء دهید و بازدیدکنندگان هدف را به وبسایت جذب کنید.

1. ایجاد محتوای وبلاگ با ارزش بالا

داشتن یک وبلاگ برای وب سایت شما به شما کمک می کند تا از بک لینک ها و همچنین لینک های داخلی استفاده کنید که به تقویت سایت شما از طریق موتورهای جستجو کمک می کند.

محتوای وبلاگ ها برای جذب بک لینک باید از کیفیت و ارزش بالایی برخوردار باشد.

کلمات کلیدی اضافه شده در محتوای وبلاگ به موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو هشدار می دهند تا به وب سایت شما توجه کنند و آن را رتبه بندی کنند.

دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را در هر پست وبلاگ قرار دهید تا کاربران را تشویق کنید  پست های شما  را به اشتراک بگذارند و به نوبه خود به سایت شما کمک کند بک لینک های بیشتر، ترافیک و رتبه بهتر در نتایج موتور جستجو دریافت کند.

2. از داده های اصلی استفاده کنید

گنجاندن داده‌های اصلی مخصوص برندتان در محتوایتان به اعتبار آن می‌افزاید و مزیت ایجاد لینک منحصربه‌فردی را به شما می‌دهد

. داده ها می توانند هر چیزی باشند، از جمله نظرسنجی، تحقیقات بازار، مطالعات موردی و موارد دیگر.

هر زمان که شخصی این داده ها را نقل قول می کند تا به محتوای خود ارزش بیشتری بدهد، به شما لینک می دهد.

در بیشتر موارد، مدیران وب‌سایت هنگام اضافه کردن داده‌های شما، نام برند شما را ذکر می‌کنند.

ذکر نام تجاری به معنای قرار دادن لینک مطمئن به صورت پیش فرض یا در صورت درخواست است.

3. محتوای بصری

بینایی انسان می تواند یک تصویر را با سرعت 1/10 ثانیه بگیرد.

این یک حرکت هوشمندانه است که از دارایی های بصری خود نه تنها برای افزایش تعامل بلکه برای به دست آوردن بک لینک استفاده کنید.

محتویات بصری مانند تصاویر، اینفوگرافیک ها و ویدیوها بیشتر به اشتراک گذاشته می شوند و در مورد آن صحبت می شود.

هنگامی که شخصی از تصاویر شما استفاده می کند،

به سایت شما پیوند می زند زیرا منبع اصلی در آنجاست. محتوا را با عناصر بصری ایجاد کنید تا بک لینک و قدرت را در یک جایگاه خاص به دست آورید.

 

4. ساختمان لینک شکسته

تکنیک Broken Link Building یک روش منحصر به فرد و مفید برای ایجاد پیوند است. با استفاده از این استراتژی، شما می‌توانید یک بک‌لینک به سایت خود دریافت کنید در حالی که به یک وبسایت دیگر ارزش افزوده می‌دهید.

ابتدا از افزونه های Check My Links یا LinkMiner برای مرورگر Chrome استفاده کنید تا لینک‌های خراب را در یک وبسایت مرتبط با حوزه تخصصی خود شناسایی کنید.

سپس با صاحب وبسایت تماس بگیرید و از ایشان بخواهید لینک خراب را با یک بک‌لینک از سایت شما جایگزین کنند. در این مراسمه، به ارزشی که محتوای شما برای خوانندگان دارد، تاکید کنید.

به طور معمول، می‌توانید به ایشان اطلاع دهید که شما یک مطلب مفید و مرتبط با محتوای سایتشان دارید و اگر لینک خراب را با بک‌لینک شما جایگزین کنند، خوانندگان سایتشان همچنان به مطالب خوبی دسترسی خواهند داشت.

با ارائه یک پیشنهاد متعاقباً و احترام‌آمیز، می‌توانید فرصت بیشتری برای ایجاد بک‌لینک‌های کیفی و رابطه سازنده با صاحبان وبسایت‌ها به دست آورید.

5. بازسازی بک لینک شکسته

اگر بک‌لینک‌هایی که از سایت‌های معتبر دیگر به سایت خود ایجاد کرده‌اید را از دست داده‌اید، ممکن است این موضوع برای شما ناراحت‌کننده باشد.

این مساله ممکن است به دلیل تغییر مسیرهای نادرست یا خراب، حذف لینک شما از صفحه مرتبط یا عدم وجود صفحه‌ای که قبلاً به سایت شما لینک می‌کرد، رخ دهد.

اما نگران نباشید، شما می‌توانید بک‌لینک‌های گم شده را بازیابی کنید. از ابزارهایی مانند Ahrefs یا SEMRush برای تحدید لینک‌هایی که از دست داده‌اید استفاده کنید.

در صورت از دست دادن بک‌لینک به دلیل مسیرهای خراب، مدیر وب مربوطه با خوشحالی آن را با مسیر صحیح جایگزین خواهد کرد.

اگر بک‌لینکی را از دست داده‌اید زیرا آن را با یک بک‌لینک جدید که به سایت دیگری اشاره می‌کند، به روز کرده‌اند، سعی کنید محتوای خود را به‌روز کنید و دوباره با صاحب وبسایت تماس بگیرید.

از طرف دیگر، اگر بک‌لینک شما به دلیل عدم وجود صفحه‌ای که به شما لینک می‌کرد، از دست رفته است، ببینید آیا سایت صفحات دیگری مرتبط با محتوای شما دارد و با ایجاد یک پیشنهاد ایمیلی، از صاحبان وبسایت خواهش کنید که بک‌لینکی برای شما ایجاد کنند.

 

6. وبلاگ نویسی مهمان

مهمترین مزیت استفاده از Guest Blogging برای ساخت بک‌لینک، امکان ارتقای شما به عنوان نویسنده مهمان در وبلاگ‌های معتبر و مرتبط با حوزه تخصصی خود است.

با ارتباط برقرار کردن با بهترین وبلاگرها در حوزه خود، از آنها بخواهید که به عنوان نویسنده مهمان برای آنها بنویسید.

زمانی که محتوای شما در وبسایت‌های آنها منتشر می‌شود، فرصت‌هایی برای ساخت بک‌لینک برای شما به وجود می‌آید.

اما حتماً توجه کنید که عنوان‌های لینک (Anchor Text) را به درستی انتخاب کنید تا بک‌لینک شما با محتوا کانتکستی مناسب داشته باشد.

با انتشار محتوایتان در وبسایت‌های دیگر، ترافیک ارجاعی از آن سایت‌ها به سمت شما هدایت می‌شود.

شما می‌توانید از این ترافیک ارجاعی بهره‌برداری کنید و با استفاده از یک استراتژی بازاریابی هدفمند، آن را به مشتریانی سودآور تبدیل کنید.

Guest Blogging نه تنها به شما اجازه می‌دهد تا بک‌لینک‌های کیفی ایجاد کنید، بلکه به شما فرصتی را هم می‌دهد تا ارتباطات حرفه‌ای در حوزه خود برقرار کنید و به عنوان یک خبره به شناخته شوید.

7. نام تجاری بدون پیوند

دریافت بک لینک از سایت هایی که با برند شما آشنا هستند آسان تر از سایت هایی است که آشنایی ندارند، درست است؟ این همان چیزی است که نام تجاری نامرتبط به آن اشاره می کند.

از ابزار نظارت بر برند Semrush برای شناسایی سایت‌هایی که از شما نام برده‌اند اما هنوز به آن لینک نداده‌اند، استفاده کنید. مکان هایی را که نام تجاری شما با یک نکته مثبت ذکر شده است را محدود کنید.

با آن سایت ها تماس بگیرید و بک لینک بخواهید. از آنجایی که سایت ها قبلاً با نام تجاری شما آشنا هستند، مطمئناً به شما پیوند خواهند داد.

8. تکنیک آسمان خراش

تکنیک “Skyscraper” یا “آسمان خراش” یک روش موثر برای ایجاد محتوای با کیفیت است که مورد تمایل مردم برای لینک دادن قرار می‌گیرد. در ادامه به شرح این روش می‌پردازم:

1. تعیین کلیدواژه:

ابتدا یک کلیدواژه را که قصد رتبه‌بندی در آن را دارید، مشخص کنید. سپس نتایج جستجوی برتر مرتبط با همان کلیدواژه را پیدا کنید.

2. ایجاد محتوا:

محتوایی را بسازید که بهتر از محتوایی که در رتبه اول گوگل قرار دارد باشد. به عبارتی، برج خرسانه خود را بیشتر و بهتر از برج موجود بسازید. این محتوا باید به خوانندگان ارزشمند و منحصر به فرد باشد و اطلاعاتی کاربردی و مفید را ارائه دهد.

3. تبلیغ و ارتقا:

محتوای خود را به صحیح‌ترین افرادی که ممکن است به آن علاقه مند باشند، تبلیغ کنید. این می‌تواند شامل ارسال ایمیل به صاحبان وبسایت‌های مرتبط، اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی و همکاری با صنایع مرتبط باشد. با جذب لینک‌ها و بازخوردهای مثبت، بک‌لینک‌های کیفی به دست خواهید آورد.

به طور کلی، روش خرسانه همچنین می‌تواند به بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو کمک کند. زیرا با ایجاد محتوای برتر و جلب بک‌لینک‌های کیفی، سایت شما به عنوان یک مرجع معتبر شناخته می‌شود که می‌تواند تأثیر مثبتی در رتبه‌بندی سایت در نتایج جستجو داشته باشد.

9. گسترش نفوذ

صحبت درباره شما و محتوای شما توسط افراد مؤثر با دنبال کنندگانی که در صنعت شما تأیید شده‌اند، به شما در ساخت بک‌لینک و جذب ترافیک بیشتر کمک می‌کند.

وقتی آنها درباره محصول یا خدمت شما در وبسایت و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود صحبت می‌کنند، به صفحه شما لینک می‌دهند.

در نظر داشته باشید که وقتی یک نفوذگر با ۵۰,۰۰۰ دنبال‌کننده، محتوای شما را تبلیغ می‌کند، آنها این ۵۰,۰۰۰ نفر را مستقیما یا غیرمستقیما با برند شما متصل می‌کنند.

این نوع تأثیر را می‌توان از طریق برقراری ارتباط با نفوذگران مناسب به دست آورد. لذا حتماً مطمئن شوید که با نفوذگران مناسب در ارتباط هستید تا محتوایتان را به افراد مناسب منتقل کنید.

 

10. ساختمان پیوند صفحه منبع

روش Resource Page Link Building یکی از روش‌های ساخت بک‌لینک ارزشمند با استفاده از صفحات منابع (Resource Pages) است.

از پارامترهای جستجوی گوگل زیر برای یافتن صفحات منابع ویژه حوزه خاص خود استفاده کنید و فرصت‌های جدیدی برای ساخت بک‌لینک به وبسایت خود پیدا کنید:

  • “منابع” + کلیدواژه
  •  “منابع مفید” + کلیدواژه
  •  “inurl:links” + کلیدواژه
  •  “لینک‌ها” + کلیدواژه
  •  “لیست” + کلیدواژه
  • “نکات” + کلیدواژه

با استفاده از این پارامترها، می‌توانید به صفحات منابع مرتبط با حوزه تخصصی خود دسترسی پیدا کنید و فرصت‌های مناسبی برای ساخت بک‌لینک‌ها به سایت خود شناسایی کنید.

در این صفحات منابع، شما می‌توانید با ارائه محتوای ارزشمند و مفید خود، از صاحبان وبسایت‌ها درخواست قرار دادن بک‌لینک به سایت خود را داشته باشید.

 

11. مشارکت در صنعت

با بهره‌گیری از روابطی که با شرکاء و متخصصان حوزه خود دارید، می‌توانید به بک‌لینک‌های با کیفیتی برای وبسایت خود دست یابید.

زیرا با اشتراک گذاری یک نیش و مشتریان مشترک، شرکاء و همکاران شما در صنعت به احتمال بیشتری لینک به سمت وبسایت شما ارائه خواهند داد.

همچنین، با متخصصان در بازار نیش خود تماس بگیرید تا نظرات و بررسی‌هایی درباره محصولات و خدمات شما دریافت کنید.

این به شما کمک خواهد کرد تا بک‌لینک‌های جدیدتری به دست آورید. بازخورد یا توصیفی که ارائه می‌دهند، اعتبار برند شما را افزایش خواهد داد.

 

12. لینک های دایرکتوری با کیفیت بالا

کسب بک‌لینک‌ها از دایرکتوری‌های مرتبط با حوزه شما به شما کمک می‌کند تا دسترسی خود را گسترش دهید، سرنخ‌های مؤهلی را جذب کنید و شوک و هیاهویی را درباره برندتان ایجاد کنید.

اما توجه داشته باشید. بک‌لینک‌هایی که از دایرکتوری‌های تصادفی و با کیفیت پایین به وبسایت شما ارجاع می‌دهند، باعث می‌شود موتورهای جستجو با شک بر روی سایت شما نگاه کنند.

بنابراین، مطمئن شوید که برای ساخت بک‌لینک‌ها از دایرکتوری‌های معتبر استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید بک‌لینک‌های با کیفیت بالا را بدست آورید.

 

13. پیوندهای HARO

HARO (Help A Reporter Out) یا “یاری به یک خبرنگار” یک راه دیگر برای ساخت بک‌لینک‌های قدرتمند بدون نقض دستورالعمل‌های گوگل است.

با عضویت در HARO، شما به صورت منظم ایمیل‌هایی حاوی پرسش‌ها دریافت خواهید کرد. حداکثر ۳۰ دقیقه تا یک ساعت از وقت خود را صرف پاسخ دادن به پرسش‌هایی که مرتبط با نیش شما هستند کنید.

وقتی پاسخ شما در وبسایتی با اعتبار بالا منتشر می‌شود، شما یک بک‌لینک دریافت خواهید کرد که بر روی آن قرار دارد.

 

14. بک لینک های انتشار مطبوعاتی

استفاده از یک خبرنامه برای ساخت بک‌لینک یک استراتژی مناسب سئوی سفید است.

این تکنیک می‌تواند به تقویت پروفایل بک‌لینک شما کمک کند و همچنین آگاهی بیشتری را درباره برند شما ایجاد کند، به خصوص وقتی که شما بدانید چطوری از آن به درستی استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که خبرنامه شامل محتوایی است که ارزش خبری داشته باشد و فقط افتخارات برند شما را ترغیب نکند.

مثلاً برگزاری یک رویداد، راه‌اندازی یک محصول جدید یا به‌روزرسانی ویژگی‌های قابل توجه، می‌تواند منجر به دریافت یک بک‌لینک با کیفیت از یک خبرنامه شود.

15. مصاحبه با کارشناسان صنعت

دعوت از کارشناسان حوزه و اینفلوئنسرهای محبوب در صنعت شما و میزبانی مصاحبه با آنها یکی دیگر از استراتژی های عالی ساخت لینک کلاه سفید است.

وقتی این افراد مصاحبه های مربوطه را در صفحات خود به اشتراک می گذارند، به شما لینک می دهند.

چنین پیوندهایی اغلب قدرتمندتر خواهند بود زیرا کارشناسان صنعت احتمالاً خود را به عنوان یک مرجع معرفی کرده اند.

انتشار این نوع محتوا در سایت شما باعث می شود گوگل به شما به عنوان یک مرجع در جایگاه شما نگاه کند.

به علاوه، مصاحبه‌ها و قسمت‌های پادکست نیز به معنای اشتراک‌های اجتماعی بیشتر و افزایش آگاهی از برند است.

 

16. بوک مارک های اجتماعی و فهرست‌های تجاری

شما می‌توانید از خدمات رایگان گوگل برای ثبت کسب و کار خود استفاده کنید.

ثبت کسب و کار خود در دایرکتوری‌های محلی یک تکنیک هوشمندانه و سفید برای سئو است.

همچنین، تعداد زیادی دایرکتوری محلی وجود دارد که می‌توانید در آنها کسب و کار خود را ثبت کنید مانند فیسبوک، صفحات سفید، بینگ و یاهو.

علاوه بر این، شما می‌توانید بوک مارک های خود را برای استفاده بعدی در سرویس‌های نشانک‌گذاری اجتماعی آنلاین مانند StumbleUpon، Reddit و Digg ذخیره کنید.

این سایت‌ها صفحات وب شما را ذخیره، سازماندهی و کنترل می‌کنند.

یکی از راه‌های آسان برای دریافت بک‌لینک‌های با کیفیت، استفاده از سایت‌های نشانک‌گذاری است. سایت‌های نشانک‌گذاری برای هر وبسایت بک‌لینک‌های با کیفیتی فراهم می‌کنند.

 

17. ابزارهای رایگان و منابع قابل دانلود را ارائه دهید

ارائه یک نسخه رایگان از ابزارها و سایر منابع قابل دانلود غنی از محتوا که برای مخاطبان هدف شما مفید است، راه دیگری برای ایجاد روش کلاه سفید است.

چنین ابزارها و منابعی کسب بک لینک را به طور طبیعی برای شما آسان تر می کند زیرا ارزش افزوده و تعامل کاربر را برای هر محتوای مرتبط تسریع می کند.

 

18. پست های گردآوری ایجاد کنید

پست‌های گردآوری در لینک‌سازی سئو یک روش مؤثر برای ساخت بک‌لینک‌های قدرتمند است. در این روش، شما مطالب مرتبط و با ارزشی را از منابع مختلف در یک پست یا مقاله گردآوری می‌کنید و سپس این پست را در وبسایت خود منتشر می‌کنید. این پست ممکن است شامل لینک‌های به منابع اصلی، مقالات بلاگ‌ها، نوشته‌های متخصصین و منابع مرتبط دیگر باشد.

پست‌های گردآوری به شما این امکان را می‌دهند که:

1. بک‌لینک‌های قوی بسازید:

با ارجاع به منابع معتبر و مرتبط در پست گردآوری شده، می‌توانید بک‌لینک‌های قوی و قابل اعتمادی بسازید که به رتبه‌بندی و قدرت سئو وبسایت شما کمک می‌کنند.

2. ارزش و اعتبار به مخاطبان اضافه کنید:

با گردآوری و ارائه محتوای با ارزش و مرتبط از منابع مختلف، به مخاطبان خود ارزش افزوده و اعتبار بیشتری را ارائه می‌دهید.

3. جذب ترافیک و بازدیدکنندگان:

پست‌های گردآوری می‌توانند ترافیک و بازدیدکنندگان بیشتری به وبسایت شما جذب کنند، زیرا محتوای جذاب و متنوع را در یک پست تجمیع کرده‌اند.

4. ارتباط بیشتر با دیگر وبسایت‌ها:

با ارجاع به منابع و مقالات مرتبط در پست‌های گردآوری، می‌توانید ارتباط بیشتری با وبسایت‌ها و منابع مختلف برقرار کنید و شبکه‌ی ارتباطی خود را گسترش دهید.

مهمترین نکته در استفاده از پست‌های گردآوری در لینک‌سازی سئو این است که باید محتوای منبع را بازنویسی کنید و به آن ارزش اضافه کنید. همچنین، از رعایت حقوق مؤلفان و ارجاع مناسب به منابع استفاده کنید و همواره محتوای اصلی را به عنوان منبع ذکر کنید.

19. نظرات وبلاگ

ارسال نظر در مطالب وبلاگ‌ها یک راه ساده و در عین حال موثر برای ساخت بک‌لینک است. این روش برای برقراری ارتباط با جوامع آنلاین و دریافت بک‌لینک‌های با کیفیت برای یک وبسایت بسیار مفید است.

به دنبال و شناسایی وبلاگ‌های با کیفیت در حوزه شما باشید و با ارسال نظر در وبلاگ‌های معتبر و پربازده، بک‌لینک‌هایی را بدست آورید.

از اینکه در حوزه مربوطه باقی می‌مانید و نظر خود را کوتاه و مختصر نگه می‌دارید، اطمینان حاصل کنید.

 

20. لینک سازی داخلی

اکثر مردم لینک سازی داخلی را نادیده می گیرند. اما حقیقت این است که مزایای زیادی دارد.

وجود پیوندهای داخلی در سایت شما به شما امکان کنترل کامل پیوندها را می دهد و به شما کمک می کند تا پیوندها را از طریق صفحات وب منتقل کنید.

مهمتر از همه، لینک های داخلی به گوگل این امکان را می دهند که سایت شما را بهتر درک کند.

پیوند دادن صفحات جدید خود با صفحات قدیمی مرتبط به Google کمک می کند تا آنها را سریعتر کشف، خزیده و رتبه بندی کند.

اطمینان حاصل کنید که یک ساختار پیوند داخلی قوی ایجاد کرده اید و اجازه ندهید هیچ یک از صفحات شما یتیم شود.

 

21. لینک سازی محلی

لینک‌سازی محلی در سئو به مجموعه‌ای از روش‌ها و استراتژی‌های است که برای افزایش رتبه‌بندی وبسایت شما در نتایج جستجوی محلی استفاده می‌شود. در این روش، هدف اصلی شما ایجاد بک‌لینک‌ها از منابع محلی و مرتبط با نیش کسب و کار شما است.

شما می توانید این بک لینک ها را با هدف قرار دادن وبلاگ ها و دایرکتوری های کسب و کار محلی، ایجاد روابط با مشاغل و سازمان های محلی و پیوستن به انجمن های تجاری محلی به دست آورید.

با استفاده از استراتژی ایجاد لینک محلی متمرکز، می توانید سایت خود را به منبعی برای جستجوهای مرتبط با یک مکان خاص تبدیل کنید.

برای انجام لینک‌سازی محلی، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

1. ثبت وبسایت در دایرکتوری‌های محلی:

ثبت وبسایت خود در دایرکتوری‌های محلی معتبر، مانند Google My Business، Bing Places، Yelp و دایرکتوری‌های صنعتی مرتبط با نیش شما، به شما کمک می‌کند تا بک‌لینک‌های محلی بدست آورید.

2. نشان دادن مکان شما در نقشه‌ها و برنامه‌های راهنمای محلی:

با ثبت و نشان دادن مکان کسب و کار خود در نقشه‌ها و برنامه‌های محلی مانند Google Maps و Apple Maps، می‌توانید به وبسایت خود بک‌لینک‌های مرتبط با مکانتان را بدست آورید.

3. ارتباط با جوامع محلی:

با شرکت در رویدادها و فعالیت‌های محلی، ایجاد ارتباط با سایت‌ها و وبلاگ‌های محلی و به اشتراک گذاری محتوای مرتبط، می‌توانید بک‌لینک‌های محلی را از منابع معتبر بدست آورید.

4. دریافت بازخورد از مشتریان محلی:

از مشتریان محلی خود درخواست بازخورد و نظرات درباره کسب و کار خود را بکنید و در وبسایت یا صفحات مرتبط با کسب و کار خود منتشر کنید. این بازخورد و نظرات ممکن است به شما بک‌لینک‌های محلی برای وبسایتتان بدهد.

5. همکاری با سازمان‌ها و انجمن‌های محلی:

در صورت وجود سازمان‌ها و انجمن‌های محلی مرتبط با نیش کسب و کار شما، می‌توانید با آنها همکاری کنید و به عنوان یک منبع معتبر در وبسایت یا صفحات آنها درج شوید.

مهمترین نکته در لینک‌سازی محلی این است که بک‌لینک‌ها باید از منابع معتبر و مرتبط با نیش کسب و کار شما باشند. همچنین، حفظ همخوانی محتوا و مکان بین وبسایت شما و منبع لینک‌دهنده مهم است.

 

22. ویرایش های نیچ

ویرایش های نیچ (Niche Edits) یا همچنین شناخته شده به عنوان “مداخله های نیچ”، فرایندی است که در آن بک‌لینک های متنی به محتوای قبلی و موجود در یک وبسایت اضافه می‌شوند. در این روش، شما با ارتقاء و ویرایش محتوای قدیمی و موجود، بک‌لینک‌های متنی را به صورت استراتژیک درون مطالب قبلی قرار می‌دهید.

وقتی شما بک‌لینک خود را به یک مقاله قدیمی و معتبر اضافه می‌کنید، مزیت‌های زیر را به دست می‌آورید:

1. بهره‌برداری از قدرت و اعتبار محتوای قبلی:

اگر محتوا قبلاً توسط موتورهای جستجو رتبه‌بندی شده باشد، اضافه کردن بک‌لینک به آن به شما کمک می‌کند تا از قدرت و اعتبار آن بهره‌برداری کنید.

2. صرفه‌جویی در زمان و هزینه:

با استفاده از محتوای قبلی برای ساخت بک‌لینک، نیازی به ایجاد محتوای جدید نیست. این به شما صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌کند.

3. استراتژیک و جذاب بودن بک‌لینک:

با انتخاب محتوای قدیمی که قابلیت ارتباط با بک‌لینک خود را دارد، می‌توانید به طور استراتژیک بک‌لینک خود را درون محتوا قرار دهید و بک‌لینکی که به کاربران به نظر می‌رسد طبیعی و قابل اعتماد است، ایجاد کنید.

مهمترین نکته در استفاده از ویرایش های نیچ این است که بک‌لینک‌ها باید در کانتکست محتوایی مرتبط باشند و به مخاطبان و خوانندگان محتوا ارزش افزوده ایجاد کنند. همچنین، برای اضافه کردن بک‌لینک به محتوا، باید با صاحبان وبسایت در ارتباط باشید و با محتواهای قبلی آنها همخوانی داشته باشید.

با صاحبان وبسایت تماس بگیرید و پیشنهاد دهید یک بک‌لینک به محتوای شما در مقالات موجود آنها اضافه کنند. قانع کردن آنها برای ارائه مکان قراردادن بک‌لینک به شما می‌تواند آسان‌تر باشد، به ویژه اگر در ایمیل خود به آنها بیان کنید که چگونه بک‌لینک شما می‌تواند ارزش و کانتکست بیشتری به آن مقاله خاص اضافه کند.

23. مشارکت اجتماعی آنلاین

شرکت در انجمن های آنلاین و انجمن های گفتگو راه آسان دیگری برای ایجاد پیوند به سایت شما است.

به سوالات مربوط به جایگاه خود در پلتفرم هایی مانند Quora پاسخ دهید تا بک لینک هایی ایجاد کنید که به صفحات فرود خاصی در سایت شما اشاره می کنند.

اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به یک پرسش خاص پاسخ می دهد و ارزشی را برای کاربران ارائه می دهد. محتوایی که پیوند شما را احاطه کرده است به آن زمینه می دهد و به باز کردن پتانسیل آن برای جذب ترافیک ارجاع کمک می کند.

بک لینک هایی که با استفاده از تکنیک های کلاه سفید ساخته می شوند، دزدهای نمایش هستند. اگر به دنبال نتایج طولانی مدت سئو هستید، ساخت لینک کلاه سفید یکی از ضروریات است.

ساخت لینک کلاه سفید علاوه بر کمک به شما در طفره رفتن از جریمه های موتورهای جستجو، ترافیک ارگانیک بیشتری را هدایت می کند، قدرت شما را افزایش می دهد و موقعیت SERP شما را بهبود می بخشد.

استراتژی های ساخت لینک کلاه سفید  آزمایش شده بالا را اجرا کنید و مطمئن هستم که پشیمان نخواهید شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نویسنده

محمد

درود بر شما محمد اصلانی هستم عاشق دنیای وب ، بنده 12 سال است که در دنیای مجازی فعالیت میکنم و حدودا در80 درصد مباحث مرتبط با تجارت الکترونیک تجربه کسب کرده ام. طراح و مشاور راه اندازی و توسعه کسب و کار اینترنتی هستم حدود 10 سال است که به صورت حرفه ای در زمینه سئو فعالیت میکنم و 8 سالی هست که به طراحی سایت های وردپرسی فروشگاهی ، شرکتی ، شخصی، پزشکی مشغول هستم

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
سبد خرید0
هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد!
ادامه خرید
0