لانگ تیل کیورد چیست؟ لانگ تیل کیورد ها (Long Tail Keywords) یا همان کلمات کلیدی دنبالهدار، عبارتهایی هستند که شامل […]
محتوای تاپیک کلاستر چیست؟ محتوای تاپیک کلاستر یا محتوای خوشه ای (Topic Cluster) یک روش استراتژیک برای سازماندهی و ارائه […]
تقویم محتوایی تقویم محتوایی (Content Calendar) یک ابزار استراتژیک است که برای برنامهریزی، سازماندهی و مدیریت محتوا در روند بازاریابی […]
Core Web Vitals چیست؟ Core Web Vitals یک مجموعه از پارامترهای مربوط به عملکرد و تجربه کاربری وب است که […]
Removal چیست؟ در مفهوم عمومی، Removal به معنای حذف یا برداشتن چیزی است. اما در مورد سئو و سرچ کنسول […]
یکی از عوامل کلیدی در بهبود رتبهبندی صفحات وب در موتورهای جستجو ، ساختار مناسب URL است. ساختار URL مناسب […]
ساخت لینک های کلاه سفید (White Hat) یک استراتژی پایدار و اصولی برای بهبود سئو و جذب ترافیک وبسایت است. […]
نرخ کلیک ارگانیک نرخ کلیک ارگانیک یا (CTR) به میزان کلیک هایی اشاره دارد که یک لینک ارگانیک در موتورهای […]
بک لینک های مرتبط چیست؟ بک لینک های مرتبط لینک هایی هستند که از سایت هایی که ارتباط نزدیکی با […]
آژانسهای خدمات سئو در جهانی که رقابت شدیدی در این حوزه وجود دارد، برای جذب مشتریان درگیر تلاشهای زیادی هستند. […]
بالا آوردن سایت در نتایج جستجوی گوگل به معنای بهبود جایگاه سایت شما در صفحات نتایج جستجو است. هدف اصلی […]
در این بلاگ، میخواهم به شما در مورد مشکلات محتمل تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی که سایتها با آن روبرو […]