مزیت سئو برای مشاغل کوچک

کسب و کارهای کوچک مزایای زیادی از سئو دارند. اغراق نیست اگر بگوییم کسب و کارهایی که سئو سایت خود سرکایه گذاری  نمی کنند در وضعیت بسیار بدتری نسبت به شرکت هایی هستند که در بازاریابی موتورهای جستجو سرمایه گذاری می کنند. سئو چندین مزیت را برای صاحبان مشاغل کوچک ارائه می دهد که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

10 مزیت سئو برای مشاغل کوچک

سئو به شما کمک می کند تا وب سایت بهتر و کاربر پسندتری ایجاد کنید

1. سئو به شما کمک می کند تا وب سایت بهتر و کاربر پسندتری ایجاد کنید

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، مجموعه ای از تکنیک ها و روش هایی است که برای بهبود رتبه دهی وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو استفاده می شود.

با بهینه سازی سایت خود می توانید بهبود کاربری و کیفیت کاربران وب سایت خود را افزایش دهید، ترافیک واقعی به سایت خود جذب کنید و شانس بالاتری برای فروش و تبلیغات خود داشته باشید.

برای شروع، سئو به شما کمک می کند تا یک وب سایت بهتر، سریع تر و دوستانه تر برای کاربران ایجاد کنید.

علی رغم نام، بهینه سازی موتورهای جستجو فقط در مورد موتورهای جستجو نیست، بلکه تمرکز بر روی کاربر است.

وقتی کاربران شما خوشحال هستند، موتورهای جستجو نیز خوشحال می شوند.

پیروی از تکنیک های خوب SEO در صفحه، تجربه کاربر را بهبود می بخشد و مزایای کوتاه مدت و بلندمدت زیادی ایجاد می کند.

مشتریان جدید پیدا کنید و به رشد کمک کنید

2. مشتریان جدید پیدا کنید و به رشد کمک کنید

سئو می تواند به شما کمک کند تا با جذب ترافیک از موتورهای جستجو، مشتریان جدیدی برای کسب و کار خود پیدا کنید.

این روش معتبر و موثر برای بهبود رتبه وب سایت در نتایج جستجو موتورهای جستجو است و باعث افزایش ترافیک واقعی به سایت شما می شود

اگر به این موضوع فکر کنید، یکی از دلایل اصلی داشتن یک وب سایت افزایش و متمایز کردن مشتریان خود است.

این یک واقعیت است که کسب و کارهایی که وب سایت دارند دو برابر سریعتر از مشاغلی که وب سایت ندارند رشد می کنند.

سئو به شما کمک می کند تا رتبه بهتری در صفحات نتایج موتورهای جستجو کسب کنید، که به بازدیدهای هدفمندتر و اساساً مشتریان بیشتر منجرب می شود.

3. بازارهای جدید را  جستجو  کشف کنید

برای جستجوی بازارهای جدید و کشف موضوعات جدید جهت بهبود سئو و رتبه بندی صفحه خود، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

1- بررسی کلمات کلیدی رقبا: با استفاده از ابزارهای تحلیلی مانند Google Keyword Planner می توانید کلمات کلیدی رقبا خود را بررسی کنید و به دنبال کلمات جدید بگردید که در بخشی از بازار شما کم استفاده شده باشد.

2- جستجوی شبکه های اجتماعی: شبکه های اجتماعی می توانند یک منبع بزرگ برای کشف موضوعات و بازارهای جدید باشند. در واقع، با مشاهده محتوایی که توسط کاربران مختلف در مورد این مباحث ایجاد شده است، می توانید به منابع جدید و موضوعات داغ دست یابید.

3- جستجوی موضوعات پرسش و پاسخ: در وبسایت های مثل Quora شما می توانید به سؤالات کاربران در مورد نیاز های آن ها بهتر پاسخ دهید. موضوعات پرسش و پاسخ ممکن است ایده های خوبی برای ایجاد محتوا و بهبود رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو باشند.

4- استفاده از ابزارهای تحلیلی: استفاده از ابزارهای تحلیلی مانند Google Trends و جستجوی عبارات جدید و پرطرفدار می تواند به شما کمک کند که بازارهای تحولی را کشف کنید.

5- بررسی رفتار کاربران: با بررسی رفتارکاربران، می توانید به دنبال فرصت های جدید در بازار باشید. با بررسی مراجعه کننده های وب سایت، مرورگر های محتوای شما و سبک خرید آنان، می توانید به دنبال الگو های مختلف برای بالا بردن رتبه وب سایت خود بگردید.

با استفاده از این روش ها می توانید به شکل بهبود شده و موثرتری به دنبال بازارهای جدید بگردید و سئو و وب سایت خود را بهبود ببخشید.

وب قطعا یکی از سریع ترین بازارهای در حال رشد در اقتصاد جهانی است، اما این تنها بازار نیست.

یک استراتژی موفق سئو به شما کمک می کند تا بازارهای جدیدی پیدا کنید و اقتصادهای جدید را کشف کنید.

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و بازارهای موبایل می‌توانند با افزایش عملکرد سئو، سطح ترافیک شما را به مرحله جدیدی برسانند.

SEO Return on Investment

 

4. نرخ تبدیل خود را بهبود بخشید

بهبود نرخ تبدیل یعنی افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت شما که به مشتریان تبدیل می شوند.

این یکی از مهمترین اهداف کسب‌وکارهاست. برای بهبود نرخ تبدیل سایت خود با استفاده از سئو، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

طراحی وب‌سایت:

طراحی وب‌سایت بهینه و کاملاً موافق با کاربر، می‌تواند باعث افزایش تعامل کاربر با سایت شما و بهبود نرخ تبدیل شود.

کلمات کلیدی:

بهینه‌سازی کلمات کلیدی دقیق و واحد به کاربران در جستجوی آن‌ها کمک می‌کند تا سایت شما در نتایج بالاتر نمایش داده شود و علاوه بر افزایش ترافیک بهبود نرخ تبدیل شبیه برخوردار شود.

محتوای وب‌سایت:

موجودیت محتوای با کیفیت و مرتبط سبب می‌شود که کاربران به محتوای شما علاقه مند شوند و نتیجه آن افزایش نرخ تبدیل در سایت شماست.

 

زمان بارگیری وب‌سایت:

سرعت بارگیری وب‌سایت شما نسبت به نرخ تبدیل شما بسیار مهم است. شما باید وب سایت را به گونه‌ای طراحی کنید که سرعت بارگیری آن در سطح بالا باشد و بازدیدکنندگان خسته نشوند.

لینک های خارجی:

لینک‌های خارجی اشاره به بهینه‌سازی صحیح صفحات داخلی و خارجی وب سایت دارد. این لینک‌ها توسط موتورهای جستجو در نتیجه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند و سبب بالابردن نرخ تبدیل می‌شوند.

 

تجربه کاربری:

موجودیت تجربه کاربری منحصر به فرد و ارائه خدمات و محصولات با کیفیت در هنگام بازدید از وب‌سایت، یکی از مهمترین ابزار برای بهبود نرخ تبدیل است.

 

آزمون A/B:

آزمون‌های A/B به شما کمک می‌کند تا بهترین روش را برای بهتر شدن نرخ تبدیل، کشف کنید. در آزمون A/B شما، تغییراتی در صفحه سایت ایجاد می‌کنید و به کاربران نشان می‌دهید و در نهایت، از آنها می‌خواهید بهترین نتیجه برای بهبود نرخ تبدیل را ارائه دهند.

با اجرای این مراحل، شما می‌توانید نرخ تبدیل و درآمدخود را با بهینه‌سازی سئو، بهبود بخشید.

جای تعجب نیست که ROI از SEO کمتر از PPC یا هر کانال بازاریابی دیجیتال دیگری است.

 

نرخ تبدیل خود را بهبود بخشید

5. آگاهی از برند را از طریق رتبه بندی بهتر ایجاد کنید

واقع، با بهبود رتبه بندی سایت خود در موتورهای جستجو، می توانید برند خود را برای کاربران جدید و قدیمی تبلیغ کنید. با این حال، برای بهبود شناخت برند خود توسط مشتریان واقعی، نیاز به انجام مراحل زیر دارید:

  1. داشتن یک صفحه “درباره ما” مناسب که شامل هدف، ماموریت و تاریخچه برند شما باشد.
  2. سهولت استفاده از وب سایت خود و بهینه کردن ارتباطات بین صفحات.
  3. ایجاد محتوای بهتر، خلاق و به روز با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با برند خود.
  4. استفاده از تصاویر گرافیکی برای جذب توجه و حفظ هویت برند خود.
  5. برقراری ارتباط موثر و مستقیم با مشتریان شما و پایبندی به وعده های شما.
  6. استفاده از شبکه های اجتماعی برای ارتباطات و اطلاعات برند خود.
  7. بازخورد مشتریان خود را جدی بگیرید و در صورت لزوم تغییرات لازم را ایجاد کنید.
  8. بازاریابی کنترلی کمک می‌کند تا اطلاعات صحیح در تعامل با مشتریان شما به راحتی کشف شود و برای خود مردم را جذب کنید.

با اجرای این مراحل و بهبود رتبه بندی سایت خود، میتوانید به برند خود در بازار دیده شود و به تبلیغات خود کمک کنید.

یکی از مزیت های پنهان رتبه بندی در جایگاه های برتر SERP ها آگاهی از برند است.

کاربران در هنگام جستجوی یک عبارت در وهله اول به یک نام تجاری نسبت به برندهایی که حضور خوبی در وب ندارند، بیشتر به آن اعتماد می کنند.

کسب و کارهای کوچکی که نیاز به ایجاد آگاهی از برند دارند (چه برای اهداف محلی و چه برای گسترش در سطح ملی) باید در سئو سرمایه گذاری کنند و موقعیت های برتر را برای شرایط مرتبط با تجارت خود به دست آورند..موتورهای جستجو نقش بسیار مهمی در ساخت یا تخریب یک برند دارند.

یک پایگاه هواداران اختصاصی با بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید

6. یک پایگاه هواداران اختصاصی با بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید

ایجاد یک پایگاه هواداران اختصاصی با بازاریابی ایمیلی می‌تواند برای چندین دلیل موثر باشد:

۱. بهبود رضایت وفاداری مشتری: با ارتباط مستمر با پایگاه هواداران اختصاصی و به اشتراک گذاشتن اخبار آخرین تحولات، تخفیف‌ها، مسابقات و پیشنهادهای ویژه، رضایت مشتری بیشتر خواهد شد که به افزایش وفاداری کمک می‌کند.

۲. افزایش فروش: بازاریابی ایمیلی به شما امکان می‌دهد اهداف خاص خود را به مشتریان در یک ضربه ارائه کنید. شما می‌توانید با عرضه محصولات جدید و آخرین تخفیف ها، افزایش محبوبیت برند خود را داشته و به فروش‌های بیشتری دست یابید.

۳. رقابت پذیری: اگر به عنوان تجارتی در بازار رقابتی تولید کننده یک محصول مشابه هستید، اما با بازاریابی ایمیلی آگاهی های مشتری را کسب کرده و جذب مشتریان جدید را به دست بیاورید و به این طریق از رقیب خود پیشی خواهید گرفت.

به طور خلاصه می توان گفت که ایجاد یک پایگاه هواداران اختصاصی با بازاریابی ایمیلی، برای فروش و توسعه کسب و کار شما موثر است.

یک رویکرد خوب سئو به معنای ترافیک بیشتر و راهی عالی برای ایجاد یک پایگاه طرفداران اختصاصی از طریق بازاریابی ایمیلی است.

بازاریابی ایمیلی قبل از رسانه های اجتماعی وجود داشت که هنوز هم منبع مهمی از ترافیک و درآمد هستند.

در واقع، بسیاری از وبلاگ نویسان موفق ادعا می کنند که بیشتر پول آنها از لیست ایمیل آنها می آید و نه از رسانه های اجتماعی یا رسانه های دیگر.

در حین کار بر روی سئو سایت،  امکان اشتراک در خبرنامه  برا  کاربران خود ایجاد کنید این یک راه عالی برای به حداکثر رساندن بازده سرمایه گذاری در سئو شما است.

 آخرین تحولات هماهنگ باشید

7. با آخرین تحولات هماهنگ باشید

بازاریابی موتورهای جستجو یکی از سریع ترین صنایع در حال تغییر در جهان است.

قوانین و شیوه های سئو همیشه تغییر می کنند، و اگر می خواهید رتبه بندی و ترافیک سئو خود را حفظ کنید، باید با آخرین پیشرفت ها و  آپدیت های الگوریتم های گوگل هماهنگ باشید.

دو راه برای انجام این کار وجود دارد:
  • اول: تغییرات ایجاد شده در صنعت سئو را دنبال کنید و تغییرات لازم را در وب سایت خود برای رعایت آخرین استانداردها انجام دهید.
  • دوم: استخدام یک کارشناس  حرفه ای سئو قابل اعتماد ، بخشی از کار کارشناسان سئو این است که در مورد آخرین پیشرفت ها  وآپدیت ها به شما مشاوره دهند تا هیچ فرصتی را از دست ندهید.

دور زدن رقابت

8. دور زدن رقابت

تصور کنید دو کسب و کار در یک جایگاه قرار دارند و محصولات مشابه را با قیمت های مشابه می فروشند.

یکی از آنها دارای یک وب سایت بهینه شده برای موتورهای جستجو است و دیگری دارای سایتی می باشد که غیر بهینه است.

  1. با توجه به سایر موارد، به نظر شما کدام شرکت موفق تر است؟
  2. کدام شرکت مشتریان بیشتری از سئوی محلی به دست می آورد
  3. و کدام شرکت احتمالا سریعتر رشد می کند؟

قدرت موتورهای جستجو و سئو را دست کم نگیرید و فراموش نکنید که اگر رقبای شما در حال انجام سئو و بازاریابی شبکه های اجتماعی هستند، شما نیز باید این کار را انجام دهید.

از طرف دیگر، اگر آنها هیچ یک از این کارها را انجام نمی دهند، این شانس شماست که متمایز شوید و یک قدم جلوتر بردارید.

باید در ابتدای راه به دقت بر روی استراتژی سئوتان کار کنید تا بتوانید در نتایج جستجو به بهترین نتیجه برسید. در زیر چند نکته مهم در خصوص دور زدن رقابت در سئو آمده است:

تحلیل رقبا: شما باید با دقت و دقت با تیمی از کارشناسان SEO، تحلیل رقابت خود را انجام دهید و میزان تلاش و استراتژی های سئو رقبا را بررسی کنید.

انتخاب کلمات کلیدی موثر: شما باید کلمات کلیدی که بازدید کننده ها و مشتریان جستجو می کنند را پیدا کنید و از آنها استفاده کنید.

محتوای مطلوب: محتوای خوب و جذاب برای کاربران مهم است. شما باید محتوای خود را با استفاده از کلمات کلیدی انتخاب شده طراحی کنید.

بازاریابی محتوا: تبلیغ و بازاریابی محتوای خود از طریق شبکه های اجتماعی، پست های وبلاگ و مقالات کمک کننده است.

درنظر گرفتن اصول پیوستگی: این اصل بیان می‌کند که باید کاری کرد که تمام وب سایت شما و محتوای راه انداز شده شما با یکدیگر مرتبط باشند، این به شما کمک می کند تا برای یافتن کاربران و در نتیجه هم بهبود جایگاه سئوتان کمک کند.

این اقدامات همراه با تلاش مداوم، مانور و بهبودهای بعدی در طول زمان می‌تواند به شما در دور زدن رقابت و بهبود جایگاه در صفحات نتایج جستجو کمک کند.

کسب و کار خود را 24ساعت و 7  روز هفته باز  نگه دارید

9. کسب و کار خود را 24ساعت و 7  روز هفته باز  نگه دارید

کسب‌وکاری که ترافیک ارگانیک دریافت می‌کند مانند این است که 24 ساعت در روز و 7 روز هفته باز هستند. این جادوی اینترنت و سئو است.

زمان و پول سرمایه گذاری کنید و رو  سئو سایت خود  کار کنید  تا وب سایت خود را در بالای SERP ها قرار دهید و در زمانی که کسب و کار شما بسته است، مشتریان جدیدی به دست آورید!

سئو برای بازاریابی شبکه های اجتماعی خوب است

10. سئو برای بازاریابی شبکه های اجتماعی خوب است

سئو برای بازاریابی شبکه های اجتماعی بسیار مهم است. شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین و غیره، به عنوان یک ابزار بازاریابی بسیار موثر برای بسیاری از کسب و کارها عمل می کنند. با استفاده از محتوای مناسب و بهبود SEO، شما می توانید اثربخشی شبکه های اجتماعی را افزایش دهید. در زیر چند نکته مهم در خصوص سئو برای بازاریابی شبکه های اجتماعی آمده است:

کلمات کلیدی: با استفاده از کلمات کلیدی مناسب می‌توان به راحتی کاربران را به سمت شبکه های اجتماعی خود راهنمایی کرد.

محتوای مناسب: همانند سایت های وب، برای استفاده از شبکه های اجتماعی، باید محتوای خوب و جذابی برای کاربران در دسترس داشته باشید.

بازاریابی محتوا: آگاهی هایتان را از مشتریان، محصولات بهبوددهی کنید، از سرگرمی های جذاب و مطالب آموزشی برای بهبود سئو استفاده کنید.

ارتباط ارگانیک: شما باید با برقراری ارتباط و ارائه محتوا با کاربران و با توجه به نظرات آنها از اقبال بیشتر برخوردار شوید.

عنوان قوی: عناوینی جذاب در مطالب تان و محتوای خوب شما به شما کمک کند تا افزایش بازدید کنندگانی که از سمت شبکه های اجتماعی به شما می‌اید بدانید.

در نهایت، سئو برای بازاریابی شبکه های اجتماعی، به شما کمک می کند تا به گروه هدف خود دسترسی داشته باشید و افزایش رشد کسب و کار خود را داشته باشید. همچنین، بهبود جایگاه سئو و گسترش نام و برند هم به وجود خواهد آورد.

به زبان ساده، کاربران احتمالاً صفحه‌ای را که در رتبه های بالای نتایج موتورهای جستجو قرار دارد بیشتر دوست خواهند داشت نسبت به صفحه‌ای که رتبه بالایی در نتایج موتورهای جستجو ندارد.

مزایای سئو

چگونه می توانید از مزایای سئو استفاده کنید؟

برای بهره‌مندی از مزایای سئو در کسب و کار خود، بهتر است مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. تحلیل کلمات کلیدی: تحلیل دقیق کلمات کلیدی رقبا و کاربران هدف یکی از اصلی‌ترین مراحل برای سئو است. با این آگاهی می‌توانید استراتژی کلمات کلیدی خود را بهتر و ابعاد بیشتری خود متمرکز کنید.
  2. بهبود محتوا: بهبود محتوای سایت به عنوان یک اصل بارز سئو آموزش داده می‌شود. باید مطمئن شوید که محتوای خود، محتوایی با کیفیت و خوانا و همچنین مطابق با الگوریتم های موتورهای جستجو است.
  3. کسب لینک‌های با کیفیت: تعیین کنید چگونه می‌توانید بیشترین میزان کیفیت در لینک کمک بگیرید و به عنوان موثرترین استراتژی سافت صورتی برای پیشرفت به کار گیرید.
  4. بهبود سرعت وب سایت: یکی از عصاره‌های سئو بهبود سرعت سایت شماست. بهبود سرعت، به شما کمک می‌کند تا با افزایش تجربه کاربری، کاربران شما به تعداد بیشتری استفاده کنند.
  5. بازاریابی محتوا: تمام استراتژی‌های سئو که فراتر از دید سابق این قرن هستند به قوی ترین راه بازاریابی محتوایی تبدیل شده‌اند، به جای تبلیغات برجسته، به انتشار اخبار، مقالات و محتواهای جذاب به عنوان ابزار رسولیت کار روزانه است.
  6. رصد و پیگیری: رصد و پیگیری الگوریتم های جدید در جستجوگرها، و تغییرات مداوم در رفتار و عادات کاربران و مشتریان، و تطبیق برنامه ها با آن ها برای افزایش اعتبار و موثرتر شدن استراتژی‌های سئو شما است.

با انجام این مراحل و با دنبال کردن الگوریتم های جدید، شما می‌توانید از مزایای سئو بهره ببرید و جایگاه بالاتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کنید، کسب مزیت در مقابل رقابت و افزایش سود کسب و کار خود را تجربه کنید.

 

طراحی و اجرای استراتژی دیجیتال مارکتینگ

، شما نیاز دارید به کسی که کمپین بازاریابی دیجیتال شما را طراحی کند.

این شخص می تواند یک سئوکار با تجربه کافی برای فراتر از سئو باشد یا یک مدیر بازاریابی دیجیتال باشد.

شما باید هزینه های مربوط به سئو را به عنوان یک سرمایه گذاری و نه یک هزینه در نظر بگیرید.

به یاد داشته باشید که تمام مزایای سئو که در بالا توضیح داده شد نتیجه هزینه نیست، بلکه نتیجه سرمایه گذاری دقیق است.

اگر  مایل  به استخدام سئو کار بودین میتوانید مقاله  راهنمای استخدام سئو کار  ما را هم  مطالعه کنید.

سخن آخر

هر پولی که برای سئو صرف می‌شود به عنوان یک سرمایه‌گذاری در کسب و کار در نظر گرفته می‌شود و نباید به عنوان هزینه در نظر گرفته شود.

هدف از سرمایه‌گذاری در سئو، به دست آوردن نتایج بلندمدت و بیشتر ترافیک، رشد و بهبود دائمی جایگاه وب سایت در نتایج جستجو، افزایش اعتبار و تفاوت در نظر مشتریان است.

اگر یک کسب و کار جدی در طرح ویژگی‌های استراتژیک سئو خود دارد، هزینه‌ هایی که برای بهبود سئو می‌تواند صرف کند، توجیه شده و قابل قبول است.

با توجه به حجم بالای ترافیک در جستجوهای گوگل و تحول رو به رشد کاربران اینترنت، نادیده گرفتن و به دست آوردن جایگاه فقط به کمک تبلیغات اینترنتی غیرمعقول است.

به عنوان یک استراتژی برای جلب بازدید کنندگان و در نتیجه، افزایش فروش و درآمد، سرمایه گذاری در سئو ارزشمند است و هزینه بلند اجاره خط تلفن کاری، حقوق کارکنان و خرید هزینه‌های تبلیغات را در بلندمدت کاهش خواهد داد.

بنابراین، هر پولی که در سئو گذاشته می‌شود، به درستی خواهد بود و می‌تواند به دست آمدن صحیح ترافیک و بهبود جایگاه سایت در نتایج جستجو و همچنین بهبود سابقه و نام برند کمک کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نویسنده

محمد

درود بر شما محمد اصلانی هستم عاشق دنیای وب ، بنده 12 سال است که در دنیای مجازی فعالیت میکنم و حدودا در80 درصد مباحث مرتبط با تجارت الکترونیک تجربه کسب کرده ام. طراح و مشاور راه اندازی و توسعه کسب و کار اینترنتی هستم حدود 10 سال است که به صورت حرفه ای در زمینه سئو فعالیت میکنم و 8 سالی هست که به طراحی سایت های وردپرسی فروشگاهی ، شرکتی ، شخصی، پزشکی مشغول هستم

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
سبد خرید0
هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد!
ادامه خرید
0