مقالات تخصصی سئو

9 نکته برای به دست آوردن مشتریان سئو

9 نکته برای به دست آوردن مشتریان سئو

آژانس‌های خدمات سئو در جهانی که رقابت شدیدی در این حوزه وجود دارد، برای جذب مشتریان درگیر تلاش‌های زیادی هستند.

در این مقاله، ما به برخی از روش‌های جذب مشتریان برای آژانس‌های SEO خواهیم پرداخت.

با استفاده از این راهکارها، شما قادر خواهید بود تا مشتریان جدید را به طور موثری جذب کنید و کسب و کار خود را گسترش دهید.

مشتریان سئو کی هستند؟

در اینجا 9 نکته برای افزایش مشتریان سئوی شما وجود دارد.

1-ارائه خدمات و محتوای بیشتر:

یکی از روش‌های اصلی جذب مشتریان برای آژانس سئو ، ارائه خدمات و محتوای بیشتر و کیفیتی است.

با ارائه مطالب آموزشی، مقالات تخصصی، ویدئوهای آموزشی و سایر منابع ارزشمند، شما می‌توانید خود را به عنوان یک منبع معتبر و قابل اعتماد برای مشتریان هدفتان نشان دهید.

همچنین، با ارائه خدمات بیشتر و گسترده‌تر، مشتریان حال و آینده به شما راه پیدا می‌کنند.

2-بهره‌گیری از قدرت رسانه‌های اجتماعی:

استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای جذب مشتریان یک راه موثر است. شما می‌توانید محتوای خود را در شبکه‌های اجتماعی معروف مانند فیسبوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

همچنین، برقراری ارتباط با مشتریان پتانسیل، پاسخ به سوالات و نظرات آن‌ها و ایجاد ارتباط در گروه‌ها و جوامع مرتبط با صنعت سئو نیز می‌تواند موثر باشد.

3-رائه بازرسی رایگان SEO:

یکی دیگر از راهکارهای جذب مشتری برای آژانس سئو ، ارائه بازرسی رایگان SEO است. با ارزیابی وبسایت‌ها و تحلیل عملکرد آنها در جستجوها، مشتریان محتمل را در جذب خدمات شما تشویق می‌کنید.

این بازرسی رایگان می‌تواند به عنوان نقطه شروعی برای برقراری ارتباط با مشتریان بپذیرد و آن‌ها را متقاعد کند که با انتخاب خدمات شما می‌توانند بهبود قابل توجهی در نتایج جستجوی خود داشته باشند.

4-تبلیغات هدفمند:

استفاده از تبلیغات هدفمند بر روی پلتفرم‌های تبلیغاتی مانند گوگل ادز ، فیسبوک ادز و لینکدین از روش‌های مؤثری برای رسیدن به مشتریان هدف است.

با تنظیم تنظیمات هدف و هدفمند کردن تبلیغات خود بر اساس موقعیت جغرافیایی، صنعت و دیگر عوامل مشخص، می‌توانید به طور مستقیم با مشتریان هدف در تماس باشید و فرصت‌های فروش را افزایش دهید.

 

5- همکاری با تولیدکنندگان محتوا و وبلاگ‌ها:

همکاری با تولیدکنندگان محتوا و وبلاگ‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا دسترسی به یک مخاطب هدف گسترده‌تر داشته باشید.

با همکاری در نوشتن مقالات مهم و ارائه نکات ارزشمند، شما به عنوان یک نفوذکننده در صنعت SEO شناخته خواهید شد و اعتبار و اعتماد مشتریان هدف را بدست خواهید آورد.

6-بهره‌گیری از شبکه‌های حرفه‌ای:

شرکت در شبکه‌های حرفه‌ای مرتبط با صنعت، مانند LinkedIn، می‌تواند به شما کمک کند تا با مشتریان پتانسیل در ارتباط باشید و خود را به عنوان یک منبع اعتباری در صنعت معرفی کنید.

با شرکت در گروه‌ها و جوامع مرتبط، به اشتراک گذاری محتوا و مشارکت در بحث‌ها، شما می‌توانید نفوذ خود را در صنعت بهبود دهید و مشتریان جدید را به دست آورید.

7-ارائه شواهد موفقیت:

ارائه شواهد و نمونه‌های موفقیت قبلی در کارهای SEO شما می‌تواند به شما در جذب مشتریان کمک کند.

نشان دادن نتایج قابل اندازه‌گیری و بهبود عملکرد وبسایت‌ها و رتبه‌بندی در موتورهای جستجو، اعتماد مشتریان را به خدمات شما افزایش می‌دهد و آن‌ها را متقاعد می‌کند که با انتخاب شما به بهبود نتایج خود دست خواهند یافت.

8- رابطه‌سازی و تعامل مستمر:

رابطه‌سازی و تعامل مستمر با مشتریان حال و آینده، اعتماد را بین شما و مشتریانتان بالا می‌برد.

با ارتباط مداوم، ارائه پشتیبانی به موقع و پاسخ به سوالات و نیازهای آن‌ها، شما می‌توانید روابط طولانی‌مدت با مشتریان را برقرار کنید و از روش ارجاع و توصیه‌های مشتریان فعلی بهره‌مند شوید.

9- بسته های سئو ماهانه را ارائه دهید

اکثر مشتریان سئو شما می خواهند از قیمت آژانس شما مطلع شوند. بنابراین، این حرکت خوبی است که به آنها کمک کنید با استفاده از یک بسته ماهانه شفاف کار  خود را با شما آغاز کنند.

اصلا چرا بسته های قیمتی ارائه می دهیم؟

بیایید دو وب سایت را در نظر بگیریم. A و B. در حالی که وب‌سایت A می‌گوید «برای قیمت‌گذاری با ما تماس بگیرید»، وب‌سایت B در واقع یک جدول قیمت‌گذاری را با طیف وسیعی از طرح‌ها نمایش می‌دهد.

مشتری که از این دو وب سایت بازدید می کند احتمالاً وب سایت B را انتخاب می کند زیرا شفافیت بیشتری نسبت به وب سایت A ارائه می دهد.

با توجه به این سناریو، ارائه بسته های قیمتی می تواند شانس انتخاب مشتریان بالقوه شما را نسبت به رقبایتان افزایش دهد.

نتیجه‌گیری:

با استفاده از این روش‌های جذب مشتریان، شما قادر خواهید بود به طور مؤثری مشتریان جدید را جذب کنید و کسب و کار خود را گسترش دهید.

اما به خاطر داشته باشید که هر آژانس سئو نیازمند رویکردی شخصی‌سازی شده است که با نیازها و مشخصات خاص آژانس و مشتریان آن هماهنگ شده است.

پس از ارزیابی و تحلیل بازار و تمرکز بر روی استراتژی‌های مناسب، شما می‌توانید روش‌های خاص خود را برای جذب مشتریان سئو پیاده‌سازی کنید.

نویسنده

محمد

درود بر شما محمد اصلانی هستم عاشق دنیای وب ، بنده 12 سال است که در دنیای مجازی فعالیت میکنم و حدودا در80 درصد مباحث مرتبط با تجارت الکترونیک تجربه کسب کرده ام. طراح و مشاور راه اندازی و توسعه کسب و کار اینترنتی هستم حدود 10 سال است که به صورت حرفه ای در زمینه سئو فعالیت میکنم و 8 سالی هست که به طراحی سایت های وردپرسی فروشگاهی ، شرکتی ، شخصی، پزشکی مشغول هستم

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
سبد خرید0
هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد!
ادامه خرید
0